Problemen met leden

Informatie voor stripinfo of over strips in het algemeen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Wouter
Site Admin
Berichten: 32
Lid geworden op: za okt 21, 2023 4:39 pm

Problemen met leden

Bericht door Wouter »

Ik kan uiteraard niet zien wat jij daar voor je liggen hebt.
Ik kan alleen maar oordelen over wat jij hier probeert te wijzigen, en dat is foutief. Daar kan ik dan een standaard antwoord bij aanvinken in mijn afwijzingsformulier: "De informatie was foutief"
De hertekende cover is uitgegeven in 1997, dat kan je ook in alle naslagwerken terugvinden.
Waarom jij daar dan zo'n agressieve toon moet over aanslaan begrijp ik niet. Er is niemand verplicht informatie aan passen, en iedereen kan zich eens vergissen, Maar dit soort agressieve berichten horen daar voor mij niet bij. Als jij vindt dat je niet kan samenwerken, geen probleem, mij zal je daar niet over horen klagen. Ander en beter...

met vriendelijke groet,

Wouter

-----Origineel bericht-----
Van: Heather Hill
Datum: 11/03/2024 14:54:59
Aan: Veter
Onderwerp: RE: Uw aanpassing van Charly 1 Duivels speelgoed werd afgekeurd

Ik heb het exemplaar hier liggen,
excuseer dat het niet past uw betweterige manier van informatie-beheer.
Ik zal geen tijd meer steken in het bereidwillig zijn van het verschaffen van juistere en/of andere gegevens dan degene die in jullie listing voorkomen.
Ik begrijp niet waar jullie starre houding van 'alwetende' op gebaseerd is.


-----Origineel bericht-----
Van: Veter
Datum: 11/03/2024 10:41:03
Aan: Heather Hill
Onderwerp: Uw aanpassing van Charly 1 Duivels speelgoed werd afgekeurd

Bedankt voor uw aanpassing van [strip=534]Charly 1 Duivels speelgoed[/strip]. Deze aanpassing werd echter afgekeurd door de moderators.

Uw aanpassing: jaar = 1991

Opmerking van de moderator:
  • De informatie was foutief
Gebruikersavatar
Wouter
Site Admin
Berichten: 32
Lid geworden op: za okt 21, 2023 4:39 pm

Re: Problemen met leden

Bericht door Wouter »

En hop we hebben er weer een die denkt hij alles beter weet: Stripridder

Beste Dave,

Zo kan het inderdaad niet. Als jij mijn antwoorden niet begrijpt of niet kan en/of wil lezen, komen we natuurlijk nergens!
Dus nogmaals!!!
Ik beoordeel niet wat jij in je bezit hebt, en daar kan zien, dat kan ik niet, want ik kan die strip niet zien.
Ik beoordeel enkel wat jij probeert te wijzigen op de site hier. Als jij iets probeert te wijzigen wat juist is, en dus niet hoeft gewijzigd te worden, zal ik dat altijd weigeren. Er zijn meestal al heel wat mensen die deze strip met die juiste gegevens in hun collectie hebben. Als jij daar een andere versie van gaat maken en ik dat goedkeur, hebben die mensen plots een ander album in hun collectie.
Als dat album niet overeenkomt met wat jij (denkt) te zien, wil dat zeggen dat je bij een verkeerd album kijkt, of misschien ook dat dit album nog niet op de site aanwezig is. Dat is dan weer iets dat alleen jij kan beoordelen.

Ik apprecieer je bijdragen, maar je moet dan ook begrijpen dat ik alleen oordeel over wat jij doorstuurt, en niet over jou of over je collectie. En ik ga me daar ook niet steeds over verdedigen.
Er is ook niemand verplicht iets aan te passen of aan te vullen, dat is ieders persoonlijke keuze.
Dus, je ziet maar.

met vriendelijke groet,

Wouter





-----Origineel bericht-----
Van: Stripridder
Datum: 18/07/2024 18:55:34
Aan: Veter
Onderwerp: RE: Uw aanpassing van Michel Vaillant 24 Nachtmerrie werd afgekeurd

Kijk ik heb de indruk als je het niet kent dat je mij niet geloof he , Ik kan enkel zeggen dat dit een eerste druk is !!!! want het noodlot kwam na rush uit en op mijn achterkant staat als laatst het noodlot !!! en binnenin staat er Copyright 1973 by Lombard uitgaven , Brussel en veder staat er D1973 / 0086/479 !!!

En op de site van LastDodo staat het volgende :Er bestaan van dit album 2 verschillende drukken uit het zelfde jaar: zie ook nr. 3815885 Beide hebben aan binnenzijde vermeld staan: Copyright 1973 by Lombard Uitgaven, Brussel D 1973/0086/479 Laatste titel achterkaft: Het Noodlot Het verschil zit in de voorkaft: 24a meldt EEN VERHAAL UIT HET JEUGDBLAD KUIFJE .

Meer heb ik niet te zeggen he , afkeuren is gemakkelijk , maar eens zelf op zoek gaan om te kijken of hij niet gelijk heeft he , dat is moeilijk , want als jullie mij niet geloven zeg het mij dan he , Dan stop ik er mee en zal wel een database zoeken .

Dit gezegd zijnde graag een eerlijk antwoord , want zo kan echt niet verder , ik doe ook maar mijn best he , en ik denk dat ik er ook wel iets van ken niet alles dat beweer in niet , maar ben een oud medewerker van de stripdatabank van Peter Bonte !

En als je denk dat zou toch nog een andere versie kunnen zijn , maakt ze dan zelf aan he , ik heeft je alle geven die er op staan in mijn strips , meer kan ik echt niet doen !!! , ik moet 6500 strips doorlopen he dus denk ik wel dat ik je nog iets kan aan brengen , dus graag wat medewerking .

Vriendelijke groeten , stripridder
David Hoebanckx

-----Origineel bericht-----
Van: Veter
Datum: 18/07/2024 17:48:08
Aan: Stripridder
Onderwerp: Uw aanpassing van Michel Vaillant 24 Nachtmerrie werd afgekeurd

Bedankt voor uw aanpassing van [strip=13803]Michel Vaillant 24 Nachtmerrie[/strip]. Deze aanpassing werd echter afgekeurd door de moderators.

Uw aanpassing: opmerking uitgave = Het Noodlot als laatst verschenen titel

Opmerking van de moderator:
  • De informatie was foutief.
Plaats reactie